"ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΠΟΝΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑΣ ΚΗΛΙΔΩΝ ΑΥΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΙΡΟΥΣΑ ..." (ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα επιμορφωτικά βιωματικά σεμινάρια των θεολόγων των σχολείων της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης (εκτός καλλικρατικών δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού)

Στις 29, 30 και 31 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκαν στο Αμφιθέατρο του 4ου ΓΕΛ Καλαμαριάς τα επιμορφωτικά βιωματικά σεμινάρια των   των Θεολόγων της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης (εκτός των καλλικρατικών δήμων Θέρμης και Θερμαϊκού) με θέμα «Ο ρόλος των βιωματικών τεχνικών στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών».
Ο Δ/ντής και Θεολόγος του 4ου ΓΕΛ Καλμαριάς κ. Αθανάσιος Μανιάτης διέθεσε όλη την υλικοτεχνική υποδομή (Διαδίκτυο, προτζέκτορα, υπολογιστή, μικρόφωνα κ.α.) για την επιτυχή διεξαγωγή των βιωματικών σεμιναρίων.  Τα επιμορφωτικά αυτά σεμινάρια  παρακολούθησαν συνολικά 81 εκπαιδευτικοί (3 τμήματα για τις ανάγκες των βιωματικών δραστηριοτήτων).  

Όλες τις μέρες των σεμιναρίων ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων κ. Πολύβιος Στράντζαλης αφού έκανε στους θεολόγους μια ολιγόλεπτη γενική ενημέρωση για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν το μάθημα των Θρησκευτικών (τράπεζα θεμάτων, οδηγίες διδασκαλίας, απαλλαγές κ.α.) αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της χρήσης των διαφόρων τεχνικών διδασκαλίας αλλά και των βιωματικών δραστηριοτήτων στο μάθημα των Θρησκευτικών. Τόνισε ότι οι μεν τεχνικές διδασκαλίας αφορούν στον τρόπο διεξαγωγής των οργανωτικών - διδακτικών δραστηριοτήτων και των τρόπων χρήσης του διδακτικού υλικού οι δε βιωματικές δραστηριότητες συμβάλλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στάσεων στους μαθητές.
Η χρήση τους μάλιστα δραστηριοποιεί την τάξη και αυξάνει την κατανόηση της γνώσης. Μετά την παρουσίαση ορισμένων τεχνικών διδασκαλίας και διάφορων είδη βιωματικών δραστηριοτήτων από το Σχολικό Σύμβουλο, οι συνάδελφοι θεολόγοι αφού τους μοιράστηκε εκπαιδευτικό υλικό, ασχολήθηκαν σε ομάδες με τις βιωματικές δραστηριότητες "ρόλος στον τοίχο" και "ανακριτική καρέκλα". Μετά το πέρας των επιμορφωτικών βιωματικών σεμιναρίων οι εκπαιδευτικοί θεολόγοι ζήτησαν  την επανάληψη τους με περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και βιωματικές δραστηριότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου