"ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΠΟΝΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑΣ ΚΗΛΙΔΩΝ ΑΥΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΙΡΟΥΣΑ ..." (ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το επιμορφωτικό σεμινάριο θεολόγων της ΔΙΔΕ Κιλκίς με θέμα: «Παράμετροι που επηρεάζουν τη μαθησιακή διαδικασία»


Στις 10 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το επιμορφωτικό σεμινάριο θεολόγων της ΔΙΔΕ Κιλκίς που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος των Θεολόγων κ. Ελένη Μιχαλοπούλου. Το επιμορφωτικό σεμινάριο είχε ως θέμα: «Παράμετροι που επηρεάζουν τη μαθησιακή διαδικασία». και έλαβε χώρο στην φιλόξενη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της ΔΙΔΕ Κιλκίς. Το σεμινάριο παρακολούθησαν σχεδόν το σύνολο θεολόγων της περιοχής. 
Ο πρώτος εισηγητής κ. Πολύβιος Στράντζαλης Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων Θεσσαλονίκης ανέπτυξε το θέμα: «Η αξιολόγηση των Μαθητών ως παιδαγωγική πράξη». Αφού οι συνάδελφοι θεολόγοι εξέφρασαν τις θέσεις και τις απόψεις τους για την αξιολόγηση των μαθητών με τη μέθοδο Καταιγισμού των Ιδεών (Brainstorming). Στη συνέχεια αναλύθηκαν όλοι παράμετροι αυτών που διετύπωσαν οι εκπαιδευτικοί. Ακολούθησε εργασία των εκπαιδευτικών σε ομάδες. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να διαμορφώσουν στόχους διδασκαλίας με βάση διάφορες διδακτικές ενότητες και και στη συνέχεια να παραθέσουν τρόπους αξιολόγησής τους. Στόχος ήταν να διαφανεί η σχέση διδασκαλίας και αξιολόγησης.

Ο δεύτερος εισηγητής ήταν Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς κ. Γεώργιος Κωνσταντινίδης. Ο κ. Κωνσταντινίδης ανέπτυξε το θέμα : « Το θεσμικό πλαίσιο ως βάση για τη λειτουργικότητα του Σχολείου». Επεσήμανε κυρίως ότι οι θεολόγοι αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να λειτουργούν με βάση το θεσμικό πλαίσιο έτσι ώστε οι διάφορες αποφάσεις τους αλλά και οι ενέργειες τους να είναι σύννομες.
Τέλος η κ. Ελένη Μιχαλοπούλου αναφέρθηκε στους παράγοντες που συμβάλουν στη λειτουργικότητα του Σχολείου, διασφαλίζοντας ποιότητα στην καθημερινότητα του Ωρολογίου Προγράμματος. Τόνισε ότι η βασική παράμετρος που παρακινεί τους Μαθητές, είναι η στάση των Εκπαιδευτικών. Πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο της μαθησιακής διαδικασίας προσφέρουν τη δυνατότητα στους Μαθητές, να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν και υπενθυμίζουν ότι σημασία δεν έχει μόνον πόσο καλοί είμαστε σε κάτι, αλλά κυρίως πόσο καλοί θέλουμε να γίνουμε.




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου