"ΕΣΤΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΓΩΓΗ ΤΙΣ ΩΦΕΛΙΜΟΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΠΟΝΩΣ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑΣ ΚΗΛΙΔΩΝ ΑΥΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΙΡΟΥΣΑ ..." (ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ)

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Εργαστήριο Παιδαγωγικής του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ: Σεμινάριο και Εργαστήριο με θέμα «Credition Applied»


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Εργαστήριο Παιδαγωγικής του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ
σας προσκαλεί
σε Σεμινάριο και Εργαστήριο με θέμα
«Credition Applied»

Στο σεμινάριο με τίτλο «Introduction into the credition model. Historical and philosophical background» το θέμα θα αναπτύξει ο προσκεκλημένος Καθηγητής Hans-Ferdinard Angel από το Τμήμα Θεολογίας, του Πανεπιστημίου Karl-Franzens, Graz Αυστρίας
Το Εργαστήριο με θέμα: «Διδάσκοντας με το μοντέλο των credition στη σχολική τάξη» θα παρουσιάσει η Δήμητρα Γκίρλου, Θεολόγος εκπαιδευτικός

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
18.00 – 21.00
Εργαστήριο Παιδαγωγικής

Η εκδήλωση απευθύνεται σε δασκάλους και θεολόγους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να μάθουν ένα νέο τρόπο διδακτικής προσέγγισης του περιεχομένου των Θρησκευτικών με το μοντέλο credition.

«Credition» (credence + cognition = πίστη + νόηση) είναι ένας νέος όρος που περιγράφει τις ενέργειες του ατόμου οι οποίες σχετίζονται με αυτό που αναφέρεται ως «πιστεύω». Οι creditions γίνονται αντιληπτές ως βασικές διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται τόσο με την αποθήκευση γεγονότων και γνώσεων στον εγκέφαλο όσο και με ψυχολογικές λειτουργίες όπως το συναίσθημα και η νόηση  οι οποίες ανήκουν στις γνωσιακές νευροεπιστήμες.


Το σεμινάριο των “Credition Applied” στοχεύει στην εισαγωγική παρουσίαση του μοντέλου της ερευνητικής εφαρμογής των creditions –ως σταθεροποιητικής λειτουργίας και την νευροφυσιολογική τους εμπλοκή- στην καθοδήγηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς ενώ το Εργαστήριο στοχεύει στην προώθηση της πρακτικής εφαρμογής των creditions στη διδασκαλία στη σχολική τάξη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου